Eleventh Grade Space
๐ Neurolinguistic Phrase:
๐ Date: February 13th - 2024
๐ TMA: Opposite actions
๐ฉ๐ซ Topic: Diagnostic
๐ Solve the diagnostic in Python.
Print only one page for each one
๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ
๐ Neurolinguistic Phrase:
๐ Date:February 27th - 24
๐ TMA: Opposite actions
๐ฉ๐ซ Topic: Excel and Tables - Employee Salary
๐ Activity to do : Document - Excel
๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ
๐ Neurolinguistic Phrase:
๐ Date:APRIL 2ND - 24
๐ TMA: Opposite actions
๐ฉ๐ซ Topic: Excel and Tables - Employee Salary
๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ
๐ Neurolinguistic Phrase:
๐ Date:APRIL 16th - 24
๐ TMA: Opposite Words
๐ฉ๐ซ Topic: Team Work
Make a Presentation explaining what you learned about Excel.
ELEVENTH FOLDER ๐๐๐๐๐๐๐๐
๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ
๐ Neurolinguistic Phrase:
๐ Date:APRIL 23th - 24
๐ TMA: tongue twister
"A peck of pickled peppers Peter Piper picked."
๐ฉ๐ซ Topic: Team Work
Learn about basics HTML languaje. Save all in your Drive Folder.CLICK ON IMAGE:
๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ
๐ Neurolinguistic Phrase:
๐ Date: May 8th - 24
๐ TMA: tongue twister
"A peck of pickled peppers Peter Piper picked."
๐ฉ๐ซ Topic: Team Work
Learn about basics HTML & CSS languajes. Save all in your Drive Folder.
ELEVENTH FOLDER ๐๐๐๐๐๐๐๐
๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ
CSS
๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ
๐ Neurolinguistic Phrase:
๐ Date: June 5th - 24
๐ TMA: tongue twister
"A peck of pickled peppers Peter Piper picked."
๐ฉ๐ซ Topic: QUIZ
Learn about basics HTML & CSS languajes. Save all in your Drive Folder.
Quiz - Test About html basic labels, css & visual studio code.
omar.munoz@gimnasiolaspalmas.edu.co ---> correcciรณn nota 80 a 100
๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ
๐ Neurolinguistic Phrase:
๐ Date: July 16th - 24
๐ TMA: Duck, Duck ๐ฆ
๐ฉ๐ซ Topic: Learnings and criterias.
Learning:
Define the objectives of the STEM project (website), the target users and the topic to be addressed.
Criteria
° Discipline 10%
--> Class Parameters
° Class work 30%
---> Test Of Knowledge home? school?
---> Quiz home? school?
---> In Class: What did you do today? Positive points++
° Homework or independent learning (projects) 30%
---> Workbook, Notebooks.
° Teamwork/collaborative learning 30%
---> STEM - Projects final and advance.
TOPICS:
- Localidad - TEAM #3
- Bogotรก - TEAM #1
- Colombia - TEAM #8
- Amรฉrica - TEAM #9
- Naciones Unidas - TEAM #10
- OIT - TEAM #4
- PNUMA - TEAM #5
- UNESCO - TEAM #6
- Consejo de Seguridad - TEAM #2
- OMS - TEAM #11
- MAIN SITE - TEAM #7
ELEVENTH FOLDER ๐๐๐๐๐๐๐๐
Homework
- Learnings & Criterias
- Workbooks
๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ
๐ Neurolinguistic Phrase:
๐ Date: July 23th - 24
๐ TMA: Duck, Duck ๐ฆ
๐ฉ๐ซ Topic: Building a website
Use the web page provided by your teacher, to make your own.
Ejemplo del piรฉ de pรกgina del sitio web, usando html y css. Leer detenidamente cada uno de los ejemplos. Revisar cuidadosamente los cรณdigos tratando de entender que hace cada lรญnea del cรณdigo.
CSS Margin vs. Padding: What's the Difference?
๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ
Control Structures
Parte I (50%)
a) Leer el archivo adjunto:
https://drive.google.com/file/d/1EVvTmsEkA8huwXrP2g0JiBaY4PeBjQqp/view
Cada una de las estructuras (condicionales y bucles), tiene un ejemplo en rectรกngulo negro.
- IF
- If - Else
- While
- For
b) Replique cada ejemplo y compruebe su funcionamiento por medio de mensajes emergentes "Alert".
*Nota: Si bien los ejemplos usan la instrucciรณn "console.log", tambiรฉn es vรกlido; pero tendrรกn que consultar su funcionamiento (opcional).*
c) Tome captura de pantalla de cada uno de las pruebas de funcionamiento de cada estructura de control y pรฉguelas en un archivo word como tambiรฉn el cรณdigo (sean organizados).
Parte II (50%)
d) Realizar las actividades prรกcticas (Ejercicio 1: Bucle bรกsico, Ejercicio 2: Sumatoria con bucle, Ejercicio 3: Bucle dentro de bucle), del archivo:
https://drive.google.com/file/d/1J4RoGOOcNs58XFvEl2JXfZfD3p5LsKsR/view
e) Tome captura de pantalla de cada uno de las pruebas de funcionamiento de cada ejercicio y pรฉguelas en el mismo archivo word como tambiรฉn el cรณdigo (sean organizados).
*Entregar a travรฉs de norma como archivo adjunto.
*Los archivos tambiรฉn estรกn en el blog de Roboticspalmas de grado 11° : https://roboticspalmas.blogspot.com/2024/01/robotics-11.html
๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ๐พ